Toimus sis seda, käisin reedel Kus lumi on? esilinastusel. Ennem esilinastust pidin veel suusad alla littima(Vilu ja Viisu ka), kino ees oli veidike lund paar Nissani maasturit ja sis tõmmati vintsiga hoogu ja viskasime väikeseid vigureid üle auto. Vilu kurat sundis seal väikesest hüpekast minul ka bägarit tegema, kui ta poleks teinud ei oleks ma ka teinud, võib-olla :)
Okey, tehti 1miljon pilti ja sai mõnusalt higiseks ja sis viisin auto parklasse ja kinno. JESSS, ainuke koht kus kohti oli oli 1. rida.. Okey, ma tahan seda filmi uuesti näha, sest 1. reast oli see nii sita kvaliteediga ja vastik.. Aga ise olen rahul filmiga, enda osaga ja üldse, rahul. Soovitan minna vaatama, mulle meeldis, mõnusalt huumorit ka. Küll aga ei meeldinud mulle Freeride kutid(sry), lihtsalt mulle ei meeldi freeride vaadata :) Aga muidu oli äge.
Edasi peole, hommikul 9st autosse, kuutsele, imelik oli sõita, väsimus arvatavasti. Pühapäeval veel imelikum, vähemasti tegin 27reilile ja lasin mitu mitu korda selle korralikult lõpuni, uhke tunne, aga siisoligi kõik, Tartusse sõit oli ka raju, uni tahtis tappa.

Reedel on sis moteli võistlus Tartus moteli ees, vast olen ka platsis, kui jaksan.. Õhtul kell 20.00 kinos Ekraan on "Kus lumi on?" kah ;)

Piis.

Categories:

Leave a Reply