Hoiame kõik põidlad pihus, et täna öösel piisavalt külma tuleks, sis saab juba Laup. mäele!!!!

Käisin just A&T-st oma uusi suksusud toomas, krabasin ühe karbi klambreid ka ja monteerisin nad peale, kodus võtsin suusad kilest välja ja hoopis ilusamad nägid välja. Aga nüüd ma hoian põialt, et saabas sinna vahele mahuks, sest seal oli väike arusaamatus, ja õige numbriga sabast ei olnud, panin silma järgi :) Tegin väikese pildikese ka..

Olen kuulnud, et laup on paljud lubanud igal juhul mäele ronida, mina olen üks nendest, isegi kui ei avata, saab midagi aretada ikka :)
Heli ei ole läpakal ikka, tahaks juba skypargi klipi kokku panna :P A ja täna nägin mingit meest, kutt oli vähemalt 2.30 pikk, ma olin tal nubudeni heal juhul, üritasin pilti ka teha, pole hästi aru saada.

Laup. ;)

Categories:

Leave a Reply