Tulin just kodust(Pukast), käisin suuski ja värke toomas, sis massöör käis ka..
Korralikku massööri ei ole mu keha elus ka näinud, täna nägi, võin õelda, et kui on valud või mingid jamad, sis tuleb minna!!! Istusin tal lauale, küsis kumb õlg on see jamane, vaatas, katsus ja sis see MASS jõud(suur mees oli see massöör), veel rängem valu kui õlg esimen korda talvel välja läks, sis surus seda mitme nurga alt, võtis käest ja tõmbas järsult, mõtlesin et käsi tuleb otsast, sis küsis, kas valutab, valus oli küll, aga see oli siuke teistsugune valu, läks kohe üle, sis ütles nii muuus eas, et Sul oli rangluu paigast ära, nüüd peaks olema parem.. Deem, see valu on aeg ajalt mind piinanud ikka, juba peaaegu 10 kuud, nüüd korras vast, jess :P Sis võttsi põhi asja ette, selja, selg on pääris kaua valutanud, mitu mitu aastat juba alati peale mäge.. Selg ragises ja kraksus, ütles, et mul "veits" vigane selg, aga saab korda :) mudis veel ja veel, siis hakkas jalgu vaatama ja katsuma, ja sis hakkas naerma, ütles, et mul üks jalg cm lühem, imelik, aga okey, ära ei sure.. Igaljuhul ma olen nüüd terve, loodetavasti. Soovitan soojalt siukseid vendi kes korrastavad keha, mehhaanikuid noh.
Nädalavahetuseks plaanid?! Homme kella 17ks Tartu moteli ette, mingi jämmimine, reil jne, hoogu pidi saama vintsiga, teadagi mis ma arvan sellest.. :( Edasi 21.30 kinos Ekraan "Kus lumi on?" Edasi klubi Illusion.. Laup. kui ei saja sis mäele, mägi küll kinni aga ongi hea, saab rahulikult keskenduda filmimisele, plaanis sis 2tuhat10 jaoks paar kaadrit juba saada, oodan juba nii väga, ma loodan, et Alari ei hakka blockima :) Pühap. võtab vabalt, magab pool päeva ja kodus kasulik/kahjulik. Õhtul tagasi Tartu ja sis on must maa, eks näiss mis jäermine nädal toob, mägi äkki.

A ja veel, KLO?-d näidatakse terve järgmine nädal, www.superkinod.ee, spekka!

Homme kell 17.00 Motel paradise ees!!!

Categories:

Leave a Reply