Äratus kell 7, kerge võiku, asjad autosse, auto käivitus vaevaliselt ja miinus23. Päike tõusis ka vaikselt, räige tuisk terve tee. Kohale jõudes oli väljas veel külmem kui alguses tundus, tuul oli mäel ka veel tugevam, tuju null! Seinal oli ka veel eilse Big Airi tulemused, 37st 16. lootsin paremat kohta aga jah, hiljem sain teada, et ikka omadele läksid rohkem punkte, kuid hea seegi, näiteks sw7 japan(väga vähe airi) mille tegi Aleksi Laitanen(9. koht peale Big Airi) sai rohkem punkte kui minu suht maheda airiga sw9mute(Air tundus endale mahe ja länding pörff)?!?! Okey, arvata võis.. Suksud jalga, libisemine null, tuul vastu, kõik väga valesti, mitte midaig positiivset. Umbes pool tunnikest ennem väikeste ja naiste võistlust sõitsin koos kolme Rootsi gängsteriga, võga mõnus oli, 4 kesi järjest koguaeg, andis kõvasti julgust juurde ja enesekindlust. Hüpete otsad olid kõik jääs, maandumised ka, kõik olime väga negatiivsed ja pahurad. Väikesd ja naised olid lõpetanud siis üks warmup run ja teisena rajale. Rääkisin ühe kohtunikuga kes ütles jälle, et ei taha tonne täha, flow is most important, ütles ta. Okey, selge, minu run siis: teil5 to sw7high mute(võimalikult kaugele maandumises) to tupla japan sw5, reilid kohe otsa, suur box, sealt lihtsalt lendasin üle, flow, teine reil BS27 välja ja viimane reil FS swich up. Esimese runni kohta väga viis! Teine run ebaõnnestus, eelviimasel reilil libises reil veidike alt ära ja ei suutnud ära tõugata, hüpete run oli täpselt samasugune nagu esimene, pörfi, aga vahet pole..
Lomulikult vähe punkte(ei tea veel palju), kohtunikud ei tea ju esimeste järgi taset, seega punktid tulevad väga madalad.. Loodan jääda kuhugile keskele.
Kui punktid avalikustadakse siis laen blogisse.

Piis.

Categories:

One Response so far.

  1. Anonymous says:

    väga musta tooniga sissekanne seekord.
    ole väheke rõõmsam, nii hull ka ju pole! :)

Leave a Reply