Sain täna sis pääääris suure kastiga särke. Kõik kes sis tellisid, sis võtke ühendust, ma olen pühap. õhtust kuni reedeni Tartus, reede õhtuks üritan minna Tallinna ja seal ka särgid laiali jagada. Ja uus tellimus läheb 30. või 1. okt. lukku, kui keegi tahab veel midagi sis ma arvan et see on viimane võimalus. sis peaks saama "Kus lumi on?" esilinastuseks kätte. anda meilile, teada, e-meil on eelmistes portitustes olemas.
Ja kui keegi ei tea sis 31. on Tallinnas lumelaua laat. Pidi reili saama lasta, ära ei ütleks sellisest luksusest. Alari külastas ka mind kolmap kuni reedeni. Kui ma koolis olin sis käis tegi mõned korralikud pildid reilidest ka. Leidsime umbes 4-5 uut reili ka, mis on nagu niiii MASS mõnusad! Järgmine nädalavahetus kui Tallinna liigun saan enda uuele raalile(läpakale) kõik vajalikud video montaaaZi ja piltide töötlemise programmid (ette tänades Janis Sirelpuud aka SASS! :)
Hommikul sain veel salomonist kirja et suusad kohal, MASS! (Salomon sis juba 3ndat hooaega hoolitseb minu geari eest) Suured tänud neile!
Eile sain sis veidikene Red Bulli ka, suht nagu talve tunne tuli peale, kui avasin üle mitme kuu 1. Bulli (Red Bull hakkas minu energia vajaduste eest hoolitsema eelmine hooaeg.) Suured tänud Red Bull!!!
A ja kasside elu ei ole väga ilus, saavad ka mõliseda, huumor :)
Okey, pikk jutt, mõttetu, hakkavad kiired ajad juba tulema, seega rohkem tegemisi ja rohkem postitusi, passige peale.



Ott.

Categories:

Leave a Reply